دوره آموزشی آشنایی با مشتری‌مداری و مدیریت پاسخ به شکایات برگزار می‌شود

دوره آموزشی آشنایی با مشتری‌مداری و مدیریت پاسخ به شکایات در تأسیسات گردشگری در شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، برای افزایش سطح دانش فنی و تخصصی فعالان حوزه گردشگری و ارتقای سطح خدمات گردشگری در استان، دوره آموزشی آشنایی با مشتری مداری و مدیریت پاسخ به شکایات در شهرستان مهدی‌شهر با تدریس دکتر اسماعیل خاکسار شهمیرزادی برگزار می‌شود.

این دوره ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری ازجمله مدیران تأسیسات گردشگری، مدیران آژانس‌ها، کارکنان داخلی تأسیسات گردشگری، راهنمایان و مدیران داخلی هتل‌ها، مدیران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی و ... است.

شناخت بازار هدف و تعیین جایگاه، رضایت‌مندی مشتری، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تکریم ارباب‌رجوع، گوش دادن به مشتری، ایده‌آل‌گرایی بر اساس نیازهای مشتری و تعیین اولویت‌ها، درک مشتری و حفظ مشتریان وفادار و استقبال از شکایت و جلب رضایت ازجمله سرفصل‌هایی است که در این کارگاه ارائه می‌شود.

آشنایی با مشتری مداری و مدیریت پاسخ به شکایات یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در راستای ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد و زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده و با ارائه راهکارهای مناسب آن‌ها را جذب کنیم، موفق خواهیم بود.

این دوره آموزشی روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در رستوران بین‌راهی چهار گل واقع در منطقه گردشگری دربند مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400197
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha